joi, 4 noiembrie 2010

to be good or to be bad?

Nu stiu cum sa incep postul acesta, sau nu stiu daca o sa intelegeti ceva din el, cert e ca eu am sa va scriu o parte din gandurile mele..
Ma tot uit la stiri sau la documentare din viata reala si nu mai stiu ce sa cred, oare noi suntem asa de rai? Oare chiar asa de fara suflet am ajuns sa fim? Am ajuns sa aud la stiri zilnic cuvintele: crima, viol, jaf, arme, coruptie, inselat, rau, morti, accidente, traficant, ilegal, suicid... Am ajuns sa cred ca este normal sa aud cuvintele astea, am ajuns sa folosesc cuvintele astea fara a ma gandi la gravitatea lor. Oare si eu am ajuns un om rau? Oare si eu am ajuns un om fara suflet?
Pe de alta parte parca m-am saturat sa fiu o fiinta buna pentru omenire, parca m-am saturat sa respect legile omeniri si ale bunului simt, parca m-am saturat de tot.
Uneori chiar imi vine sa devin si eu smechera, sa incep sa fiu un om rau, sa incep pur si simplu sa impart pumnii in stanga si in dreapta, sa distrug tot ce prind si sa injur ca la usa cortului.
Uitandu-ma la stiri observ toti mai multi oameni care parca sufera de turbare, care si-ar vinde sufletul pentru niste bucati de hartie pe care sunt inscriptionate literele: 1 LEU, 50 LEI, 200 LEI, 10 EURO etc
Am ajuns sa fim mult mai rai decat dracu in persoana.
Nu va ganditi ca fac parte din nu stiu ce grupare religioasa de lu' peste prajit dar pur si simplu asta observ eu cu ochiul meu de copil prost care inca nu stie nimic la 18 ani ai lui..




To be continued...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu