vineri, 26 noiembrie 2010

then or now?

Aud tot mai mult pe oamenii din jurul meu zicand: Bai dar bine mai era pe vremea lui Tovarasu'!
Sincer chiar nu stiu si nu sunt in masura sa pot sa spun cand si cum era mai bine deoarece m-am nascut abea in '92, dar din auzite si din cat mi-au explicat oamenii care au trait in acea vreme, pot sa spun cu mana pe inima ca DA, mult mai bine era atunci decat acum!
Atunci parca lumea era pusa la respect, toata lumea era cizelata, era curata. Vazand niste poze, pe car sincer vi-le as pune cu mare drag dar pe care nu le am, cu Bucurestul anilor '70 si Bucurestiul de astazi pot sa spun ca ce era inainte era mult mai sanatos din toate punctele de vedere decat tot ce este acum!
Cred totodata ca, desi stateam mult la cozi, ar fi foarte benefic pentru noi daca am mai ave acum inca un Ceausescu sau si mai bine cred ca ar fi daca am mai avea inca un Antonescu! Lumea atunci nu ar mai suferi de atata smecherie, nu ar mai fi atatia aurolaci, nu s-ar mai face diferente si toata lumea ar fi egala!
Singurul punct in minus ce il atribui comunismului este informatia, practic nu aveam permis la cultura de afara, eram inchisi si privati de cunoastere!
La final pot spune si eu : DA, era mult mai bine pe vremea Lui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu