luni, 15 noiembrie 2010

smart ?

Ma tot uit pe descopera.ro sau pe diferite site-uri de cultura generala, enciclopedii sau pe teme sociale.
Pana acum catva timp ma uitam pe siteuri de muzica si de meeting, eram oarecum fericita si impacata cu mine, ma gadeam ca stiu multe lucruri si greseam, greseam tare mult!
Acum ca ma uit pe aceste site-uri imi dau seama cat de stupida eram cand credeam ca stiu multe lucruri cand defapt nu stiam nimic, imi dau seama ca, cu cat stiu mai mult cu atat practic stiu mai putin.
Sau deafapt poate nici acum nu stiu ce trebuie, probabil din cauza varstei nu stiu ce ar trebui sa stiu acum, probabil trebuie sa stiu mult mai mult.
Ceea ce stiu sigur e ca am sa incerc mereu sa ma depasesc eu pe mine insumi, sa fiu mai buna decat am fost ieri, sa acumulez cat mai multa cunoastere, sa ma intereseze si detaliile anumitor chiestiuni nu doar esentialul sau sa privesc de doua ori inainte de a stoca informatia in memoria mea!

English things:

This weekend i haved a very special magic days, it was like i've read Amfetasutra!

PieS: http://www.descopera.ro/

2 comentarii:

  1. ah, păi la un moment dat fiecare descoperim că ştim mai puţin decât credeam înainte. totuşi, la pariu că ştii mai mult decât alţii de vârsta ta prin simplu motiv că tu mai treci şi pe descopera.ro. sunt sigură că nu toţi o fac.
    :) spor la citit în continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca toata lumea ar avea o revelatie ca a ta , ar fi numai " lapte si miereee " :). Te felicit pentru faptul ca nu folosesti internetul doar pentru prostii !

    RăspundețiȘtergere